شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

بلیط چارتر هواپیما

بلیط هواپیما-بلیط ارزان هواپیما-بلیط چارتری-بلیط جت

بلیط چارتر هواپیما

۲۲۰ بازديد

بسیار اتفاق افتاده که برای رفتن به سفر خواه زمینی و یا هوایی اقدام به خرید بلیط هواپیما و یا هتل کرده اید و در طول سفر ویا پس از آن ،مسافران دیگر یا اقوام شما در مورد چگونگی خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و مبلغ آن از شما سوال پرسیده اند. گاه احساس کرده اید قیمت بلیط هواپیما ویا هتلی که برای مسافرت خود در نظر گرفته اید بسیار گرانتر از بقیه همسفران یا اقوام شما شده است و تصمیم گرفته اید برای سفر بعدی خود از آژانس یا شرکت هواپیمایی ویا سایت فروش بلیط که همسفران شما اقدام به خرید بلیط نموده اند، هتل یا بلیط خود را تهیه نمائید ولی آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که علت این اختلاف قیمت چیست و چگونه همان هتل و پرواز خریداری شده توسط شما با قیمتی بسیار نازلتر در اختیار همراهان شما قرار میگیرد؟ در این مقاله سعی می کنیم شما را با این تفاوتها آشنا سازیم: 

بعضی از مسافران با جستجو کردن در اینترنت و پیدا کردن ایرلاین معتبر و یا هتل نزدیک به محل مورد نظرشان اقدام به خریداری بلیط هواپیما و یا واچرهتل نمی نمایند. در صورتیکه با کمی جستجو می توانند با قیمتی بسیار به صرفه تر کلیه خدمات اعم از بلیط  چارتر ویا سیستمی ،هتل ،ترانسفر، راهنمای سفر و بیمه مسافرتی خود را دریافت نمایند،اما چگونه؟

چارتر:

اگر تا کنون به سفر رفته باشید و خدمات مسافرتی خود را از آژانسها و شرکتهای هواپیمایی دریافت کرده باشید، نام چارتر برای شما کلمه ای آشنا می باشد. چارتر به خرید کلیه و یا قسمتی از صندلی های یک هواپیما و یا اتاقهای یک هتل توسط یک آژانس یا شرکت هواپیمایی گفته می شودکه به دلیل خرید انبوه این خدمات، قیمت بلیط و یا هتل برای آن شرکت یا آژانس هواپیمایی مقرون به صرفه خواهد بود. از این پس مسئولیت فروش بلیط یا هتل خریداری شده به عهده آن شرکت یا آژانس می باشد و از مسئولیت ایرلاین یا هتل خارخ است. چارتر مزایا و معایبی دارد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

مزایای چارتر:

به غیر از قیمت مقرون به صرفه چارتر(که بیشتر در مورد پرواز ها کاربرد دارد) در اکثر تاریخهای مد نظر مسافران می توان در مسیر چارتر شده سفر نمود. با اندکی جستجو می توان به این نتیجه رسید که در تاریخهای پیک مسافرتی مانند تعطیلات خاص ،عید نوروز،اعیاد،ژانویه و ...بلیط های پروازهای سیستمی از مدتها قبل به فروش رفته یا توسط خود ایرلاین بسته شده اند. پرواز چارتر این امکان را به شما می دهدکه در تاریخ مد نظر خود بتوانید برای خانواده سفری خاطره انگیز فراهم آورید.

معایب چارتر:

در کنار قیمت مناسب و سهل الوصول بودن پرواز های چارتری معایبی هم دارد که در ذیل به آنها اشاره می کنیم:

1-به علت خرید عمده بلیط توسط آژانس یا شرکت هواپیمایی نرخ بلیط برای بزرگسالان و کودک (به جز زیر 2 سال) یکسان می باشد.

2-بلیط پرواز چارتر به دلیل پرداخت شدن تمام وجه در زمان قراردادن فی مابین ایرلاین و آژانس یا شرکت هواپیمایی امکان کنسل کردن بلیط ،تغییر نام و تغییر روز پرواز را به شما نمی دهد و اگر به هر دلیلی اعم ار عدم صدور ویزا، بروز مشکل پیش از سفر و علتهای دیگر مجبور به تغییر تور یا پرواز خود باشیدناچار هستید گاهی تا کل هزینه بلیط را بعنوان سوخت پرداخت نمایید.

3-پرواز چارتر گاهی اوقات BACK TO BACK فقط به صورت رفت و برگشت است که رفت هر پرواز مسافران مقصد را به مبدا بازمی گرداند و بالعکس است که امکان تغییر مدت سفر را از شما میگیرد.

4-پس از چارتر شدن پرواز بلیط توسط آژانس یا شرکت هواپیمایی ،تعیین قیمت با آژانس یا شرکت مذکور می باشد. از این حیث گاهی چندین برابر قیمت برای تاریخ های خاص در نظر گرفته می شود.

5-در پروازهای سیستمی شما می توانید از هم اکنون برای چندین ماه آینده بلیط مورد نظر خود را به طور مثال در مسیر تهران به استانبول خریداری کنید در صورتیکه پرواز چارتر فقط در مسیرهای مورد علاقه و شلوغ مسافران و معمولا به صورت ماهانه و با توجه به نوسانات بازار قیمت گذاری می شود.

6-پرواز چارتر اکثر در مسیرهای پربازدید مانند استانبول،تفلیس،دبی،باکو،بانکوک و .... برقرار می شود و شرکت هواپیمایی های خاصی مانند زاگرس،قشم ایر،ایران ایر،آتا و ... برای این مسیرها پرواز چارتری انجام میدهند.

       

 
بلیط هواپیما یک سند الکترونیکی است که توسط یک شرکت هواپیمایی یا یک آژانس مسافرتی صادر شده است، که تأیید می کند 
که یک فرد دارای یک صندلی در پرواز در هواپیما می باشد. بلیط هواپیما لازم است تا در زمان ورود به فرودگاه، و دریافت کارت پرواز در دست مسافر 
باشد.
تمام بلیط ها حاوی اطلاعات زیر می باشند: 
نام مسافر
هواپیمایی صادر کننده
شماره بلیط
قیمت. (همیشه در نسخه چاپی قابل مشاهده نیست اما برای شرکت هواپیمایی ثبت شده است)
مالیات. (همیشه در نسخه چاپی قابل مشاهده نیست اما برای شرکت هواپیمایی ثبت شده است)
تاریخی که بلیط برای آن معتبر است.
"فرم پرداخت"، به عنوان مثال، جزئیات نحوه پرداخت بلیط، که به نوبه خود تاثیر می گذارد که چگونه آن را بازپرداخت خواهد شد.
وزن بار 
بلیط هواپیما برای صدور، دو فرآیند متمایز وجود دارد:
رزرو:
رزرو بلیط هواپیما شامل تمام جزئیات فوق مورد نیاز برای صدور یک بلیط ، به جز شماره بلیط است.هنگامی که رزرو گرفته می شود،به اسم 
مسافر (PNR) ایجاد خواهد شد که برای مدیریت رزرو و ورود به سیستم رزرواسیون استفاده می شود. 
صدور مجوز:
تنها زمانی که شرکت هواپیمایی عملیات مالی  را دریافت می کند، یک بلیط صادر می شود که به مسافر اجازه می دهد که به آن 
سفر کند، که خرید بلیط یا به صورت آنلاین میباشد یا بصورت مراجعه حضوری.
شرکت بلیط جت با گردآوردی ارزان ترین بلیط چارتری و بلیط سیستمی آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز است، شما با جستجوی
مقصد خود از نرخ ارزانترین بلیط هواپیما بهره مند می شوید. 

بلیط هواپیما بلیط جت شرکت بلیط جت در صورت نیاز بلیط مهر شده، بلیط شمار را بصورت رایگان برای شما ارسال می نماید.

 
برای رزرو تلفنی با شماره 09332222724 تماس حاصل نمایید یا اینجا کلیک نمائید.
 

بلیط جت با سرعت جت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.